Sjuk





_____________________________________________________________________________________




Detta är vad jag gör när jag är sjuk. Så, nu vet ni det.
Den första (övre) gjorde jag idag. Blev ganska nöjd, fast ögonen kunde absolut varit bättre.
Svårt det där med ögon..

Den andra (nedre) gjorde jag för längesen. Jag tycker båda är ungefär på samma nivå, fast är grymt mycket nöjdare med ögonen på den andra bilden. Tror jag använde en annan teknik då.
Ljuset kommer liksom från ena sidan.. Fast ögonfransar har jag alltid lika svårt med, tycker dom ser så överdrivet långa ut när jag gör dom.

Om ni vill kan jag göra en liten "teckningsskola" och lägga upp. I bilder dock, för har ingen aning om hur man lägger upp videos osv. :)

Vilken gillar ni mest? :)


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: haha, smart sanne!



jättesnyggt :D det sista ögat var asfint :D

2011-08-29 @ 15:05:53
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: ellensofia

sv: ånej, fick du inte?! :o

dom var sjukt snygga :D

2011-08-29 @ 17:29:49
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0