tomorrow




Jag har ändrat mig. Totalt.
Sa ju att jag skulle ha svart tröja med skjorta under osv imorgon på skolavslutningen... (se tidigare inlägg)
Men som sagt; Jag har ändrat mig totalt.

Tänker ha min oranga klänning istället, och håret uppsatt i en låg knut.
Sen ska jag typ ha en halsring eller nåt.. vi får se. Tar väl en outfit-bild innan jag sticker.

Eller sticker förresten, jag ska ju först till Ellen, så ja.. Men det blir nog bra. Haha?
Alltså jag mår nog inte så bra idag.

Jag menar, idag skulle vi träna i kyrkan inför imorgon. Då "sjunger" jag plötsligt: "Jeeesus är min faaaar, Guud är min syyyyyyyysteeeeer, Josef är min broooooooor oocch Maria är min paaappaaaaaa..." Haha.. inga kommentarer.

Ha det så bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0