Blommig långklänning



Hahaha, ursäkta bildkvalitén... men det var den ENDA bilden jag fick tag på (urklippt från en annan bild i Paint) av denna långklänning från H&M. Jag visade den i ett tidigare inlägg också tror jag...
Men till saken; GAAAAAAH! Denna vackra sak fanns tillgänglig på H&M's nätshop imorse, stl 34, 36 och 40.
Perfekt tänkte jag, eftersom jag då tänkte att 40 skulle passa bra eftersom jag är så lång, och det är ju en långklänning. ;)
Sen kommer anledningen till "GAAAAAAH:et". När jag nu, på eftermiddagen samma dag, kollar så finns bara stl 36... och lite senare är den borta, puts väck (stavning?).
Det jag inte fattar är: Är folk så köptokiga att de tar slut från att finnas i tre storlekar, på samma dag?
Svar: Ja, förmodligen.
Men nu undrar jag också: Är det någon av er läsare (om jag har några) som sett denna klänning i butik? Isåfall, vilken butik? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0