Klänning

Nu har jag (äntligen) gjort en svart långklänning (utan axelband), går till lite ovanför fötterna :)
Egentligen hade jag tänkt göra ett kort linne i liknande modell som klänningen, men fick istället denna idé.
Jag blev faktiskt ganska nöjd, förutom att man får räkna ut hur långa (och många) steg man kan ta, utan att den brister... (a)
Det är nämligen inte stretchtyg (stavning?) så ni förstår själva.. haha det känns som det här blev ett väldigt (o)intressant andra (?) inlägg.
Ni (om jag har fler än en läsare) ska få se hur klänningen ser ut :D

I full storlek :)

Upptill.

Nedtill.

Färgen på den, fast irl är den lite svartare.

Det kan hända att jag syr in en dragkedja längst ner på klänningen.
Dels för att det kan bli fint och dels för att man ska kunna utöka sina steg några cm...

Vad tycker ni?
Ska jag göra det, och isåfall vart ska den sitta.. där bak/där fram/i sidan eller på något annant sätt? :)


                                                                                                                                                           Sanne


Kommentarer
Postat av: Max Rolén

Hej!



Jag måste vara ditt största fan!

Du är nästan lika bra som tavi gevinson (nästan),så bli inte för glad.

Jag antar att jag är di första läsare/kommenterare så jag undrar vad det är för slags välkommsgåva?

ps jag vill sy lika bra som du!!!!!!!

och jag läser ALDRIG min E-post så du kan säga dina kommentarer!:)

2011-07-20 @ 14:56:08
Postat av: Henriete

Så himla fin Sanne!

Postat av: Svar: Henriette

Tack så mycket!

2011-07-24 @ 22:18:46
Postat av: Svar: Max

Tack för berömmet -.-

Du är tyvärr inte min första läsare, det är ellen.

Jag ska säga kommentaren till dig också så att du ser den. :DDDDDDDDD

2011-07-24 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0