Spets

Igår sydde jag en topp, med spets på ryggen/baksidan.
Sydde den utifrån en skiss som jag gjorde innan.
Ni ska få se hur den ser ut, i skissform och i verklighet. ^^

Skissen:


Resultatet framifrån...


...och bakifrån:




Toppen är i en ganska kort modell så den slutar strax ovanför byxkanten.
Jag vart faktiskt riktigt nöjd, utifrån vad jag hade för förväntningar (trodde inte att det skulle gå att sy så bra i spetstyg)... Men det gick! ;D
Ni ska få se den på också lite senare.

Gillar ni den? :)


Kommentarer
Postat av: Henriette

Jättefin Sanne!

Men jag fattar inte hur man kan ha tålamod att sy.

Tar ju jättelång tid.

Postat av: Svar: Henriette

Tack!

Nejdå, inte om man slipper gå efter mönster och skit :)

2011-07-29 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0