21-Varför jag började blogga


Första bilden jag la upp på den här bloggen, haha

Jag startade bloggen i typ maj (?) men började blogga på riktigt i juli tror jag.
Från början startade jag bloggen bara för att lägga upp vad jag sytt, och typ bara skriva om kläder, mode, design osv...
Detta är fortfarande det ämne jag försöker hålla mig till, men skriver ju ganska ofta om annat också som ni märkt. ;)

Men det var allfall mitt skäl till att börja blogga - att kunna visa andra vad jag och min symaskin hittat på. Haha. Askul.


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: usch. jag hatar inte söndagar, jag hatar bara när det är så segt..

Har fortfarande inte klätt på mig. HAHA.



HETER DET KLÄTT?!

2011-11-20 @ 13:50:11
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0