dagens planer

Tjenatjena!
Vad gör alla en dag som denna? Vad gör jag en dag som denna? Svar: Ingenting.
Seriöst, jag vaknade typ halv elva? Mysko.. Så dagen har just börjat för mig.
Jag hade iaf tänkt o ägna dagen åt pluggning, städning o pianospelning.. men är inte helt frisk än, så får se vad jag orkar. KUUUUL.

Det sistnämnda är helt ok iaf. Ska nämligen gå igenom heeeeeeeeeeela spotify-topplistan och lära mig spela alla låtar.. allafall dom jag känner igen. LYYCKA TILL, säger jag till mig själv.

men nu MÅSTE jag städa, så hejdååååååå

(SERIÖST INLÄGG)


Kommentarer
Postat av: Svar till Astrid

Jo, iförsig. Alltså, själva idolerna är väl bra, men upplägget är kasst och vissa av idolerna är verkligen dåliga tycker jag. Men jag håller med dig om att överlag är det bra "artister" jämfört med tidigare år :)

Kul att du kommenterar, fortsätt gärna med det!! :)

2011-11-12 @ 16:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0