Hemma!




Kom hem ungefär klockan fyra idag, efter fyra intensiva dagar i Italien!
Har bland annat hunnit med Venedig, Gardasjön (stavning?) och massa mer. Jag lägger säkert upp bilder och skriver lite mer imorgon, vi får se. :)

Jag hade förövrigt sett fram emot lite spanska/italienska klädaffärer som Berhska, Blanco, Pull and Bear osv, men icke...
De enda affärerna som fanns var i princip Gucci, Burberry och sånna dyra skräpkedjor (hhaaha, eller var det tvärt om?). Aja, är faktiskt ganska förbannad på dessa snobbaffärer.
Detta var iförsig bara på stan oså, det kan hända att de där kedjorna finns på shoppingcenter, men jaja.

Jag fick iallafall liite med mig hem. En senapsgul (!) kofta från Zara, och två mascaror från märket Rimmel London, som jag köpte på någon mataffär.

Det var det! Laddar som sagt upp lite bilder imorgon... :)


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: okej, det kan du :)

vi kan ha fotografering? :D

2011-11-01 @ 20:06:15
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0