Once upon a time we fell apart, you´re holding in your hands the two halves of my heart.


Tryck på play - ett MÅSTE

Jag älskar den här låten så mycket att det blir sjukt!
Haha, helt seriöst. Undrar hur många gånger jag lyssnat på den sen det där inlägget jag gjorde om den förut? För många.
Fast nej, det blir inte för många, för jag tröttnar aldrig på´n. Så är det bara.
Kommer ihåg när jag satt i bussen och hade den på repeat (börjar bli en vana..), skulle gissa att den gick om 20 ggr? Minst, iaf!

Man kan tycka att "Vad hände med Coldplay?" och "Dom sviker sina fans!" och "Kunde aldrig tro att de skulle göra en låt med RIHANNA!!", visst.
- Men allt det där skiter jag i, för låten är fortfarande grym! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0