pausen upphör

Angående "pausen", såhär ligger det till: Jag hade tänkt att ta en paus, dels för att jag vart irriterad över en sak, men också för jag kände att det tog för mycket tid - och måste verkligen satsa på skolan oså nu..
Men, man kan alltid ändra sig. Speciellt om man heter Sanne.. Därför varade min paus bara en dag, men ska däremot göra högst ett inlägg om dagen.. Haha, förut skrev jag minst ett inlägg om dagen. Komiskt.

Ska även byta blogg sen, och göra om den. Men det kan ta ett tag, så återkommer med mer info. :)


Kommentarer
Postat av: ellen

BYTA BLOGG?

OMG, nu händer det massa saker jag inte vet om..

2011-11-28 @ 15:04:28
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2011-11-29 @ 12:24:10
Postat av: Astrid

kul att du bloggar igen då Sanne :)

2011-11-29 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0