myssor



Det börjar bli kallt på riktigt och jag har utan framgång sökt igenom garderoben efter en mössa. Men, jag har ingen.
Så jag har nu sökt igenom webbaffärerna istället - och hittat dessa fina mössor. Baskrarna kommer från Monki och de andra kommer från lite olika :)

Jag tycker basker är riktigt coolt, men vet inte riktigt om det är min grej..
Av dom gillar jag iaf den senapsgula bäst.

Av mössorna är min favorit någon av de svarta, den på övre raden är från gina, den vänstra på undre raden också och den högra är ifrån H&M.

Annars får jag väl helt enkelt köra på pannband. Har ju 2 stycken, ett brunt och ett grått, men vill nog ha ett svart lite större isf, som detta från H&M för bara 39:50 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0