1-Om mig.

Jag är en femtonårig liten människa, som bor på planeten jooorden.
Nej, men seriöst. Jag heter Sanne och är femton år (var det inte de jag skrev nyss?).
På min fritid tycker jag om att sy, rita (kläder), spela piano, vara med kompisar, blogga, motionera, äta (hahaha).... och mycket mera! Rättare sagt, detta skulle jag ha gjort om jag hade någon fritid. Nu är det så att jag kommer hem kl 17.30 nästan varje dag.. suck.
Men annars då? Jo, jag har ett stort intresse för mode, vilket är mitt ämne här på bloggen. Går i 9:an, och ska alltså börja gymnasiet nästa år.
Jag är ganska flummig också, för det mesta. Därför känner jag mig oerhört deprimerad just nu, jag hart typ inte skrattat på en vecka?!
Till saken. Vad finns det mer att berätta? Jo, min stora förebild i livet är Albert Einstein.
(HAHA, SNYGGT AVSLUT).


I brist på nya bilder..

Imorgon: Min favorithögtid


Kommentarer
Postat av: ellen

vi skrattade ju i lördags ju! :(

2011-10-26 @ 09:46:04
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: ellen

HEJ NALLE PUH, HEJ NALLE PUH, DU DIN GAMLA GODA LILLA DUMMA BJÖNN.

2011-10-26 @ 13:14:44
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0