daglista

Ja, eftersom jag har så tråkigt så tänkte jag börja med en "daglista". Jag ska alltså skriva en rubrik från listan varje dag, är det tänkt. Wish me luck!
Jag börjar redan idag tror jag...

1-Om mig.

2-Min favorithögtid.

3-Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

4-En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

5-Mina bra/dåliga sidor.

6-I min handväska.

7-Den här veckan.

8-Mina drömmar.

9-Det här åt jag idag.

10-Min favoritfödelsedag.

11-Smeknamn.

12-Den här månaden.

13-En bild på mig själv för ett år sedan och vad som hänt sen dess. 
 

14-Det här får mig att må bättre.

15-Det här får mig att gråta.
 

16-Min favoritplats.

17-Det här saknar jag.

18-10 saker du inte visste om mig.

19-Dagens outfit.

20-Favorit årstid.

21-Varför jag började blogga.

22-Mitt favoritprogram – och varför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0