Erikslund Shoppingcenter



Igår var jag på besök i det nya köpcentret i Erikslund, Västerås.
Kan säga att det inte var särskilt fint, alls faktiskt. Mot många andra köpcenter var detta ganska tråkigt och enkelt, ungefär som ett fängelse med affärer och köpgalna människor. :)
Ganska nöjd med den liknelsen faktiskt.. ja..
Men, haha, till saken: Det ni ser på bilden fick jag med mig hem

Vit enkel t-shirt i kort modell, Cubus, 29 kr
Vinröd stor och mysig kofta, Cubus, 399 kr
"Idrottströja", Stadium, 3 för 199 kr(en fick min bror och en ska jag byta till en annan färg, så visar inte den..)
3 par trosor, Vero Moda/Pieces, 3 för 79 kr

Och till sist, det enda jag saknade (förutom lite trevligare inredning/miljö) i köpcentret var affären Monki. Seriöst, alla affärer fanns utom Monki. Suck.
Förresten, ni har väl inte missat att man nu kan beställa från deras Shop Online? :D
Klicka här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0