Svage Sven


Idag var den segaste engelskalektionen jag varit med om. På läääääänge. Sista lektionen för hela veckan och allt. Suck. 
Iallafall så vart den 1,5 timmes långa lektionen mindre seg när Ellen och jag hittade en liten "fluga", som antagligen inte kunde flyga eftersom den inte gjorde det när vi petade till den. Den var otroligt söt, så vi gjorde allt för att den inte skulle råka bli mosad av någon/något som av någon anledning skulle komma på tanken. Sen skulle Ellen typ visa nåt för mig, och då sa jag typ "jaa, vad är det?" och så vände jag mig om och råkade smälla till engelskahäftet som Sven satt på.
Ja, ni kan ju gissa vad som hände...
SVEN DOG!
Var iallafall vad vi trodde. Det visade sig sen när han ramlat ner på marken och fått en hjärnskakning att han tydligen levde igen. Jippie!
Men sen försvann Svage Sven under en stol och vi fick aldrig se honom igen.
Snipp snapp snut, nu var denna saga slut! :D


Kommentarer
Postat av: ellen

å, stackars Sven..

2011-09-02 @ 21:42:26
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: Henriette

Hahha, ni två har roliga idéer. Hjärnskakning? Visst okej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0