Västerås






Detta inhandlades i Västerås igår, jag var där med Ellen.
På grund av att jag då kom hem ca 17.00 och sen skulle bort igen, hade jag inte tid att blogga igår men gör det nu istället. Smart va? ;)
Iallafall, skorna har jag tittat på ganska länge i liknande modell. Tycker dom är assnygga! :o De kommer från Monki och kostade 350 kr.
Linnet hade jag inte tänkt köpa egentligen men jag har sett det förut och gillar det skarpt, så kunde inte låta bli. ;) Det är också köpt på Monki och kostader 150 kr.
Hade även ett presentkort på H&M, 100 kr, så för det "köpte" jag pannbandet, blir nog asfint att ha i höst innan mössan ska på och så. Älskar att det är lite "hippie-aktigt". :) Priset på det var 59:50 (som ni nog inte missat efter att ha sett bilden däruppe). :P
Btw, jag och Ellen har en tendens (heter det så?) att ta fel på dagen när det gäller busstidtabeller. Jag skulle ta bussen hem 15.55 men då gick det ingen buss (juste, det är ju löööördag), haha, så pappa fick komma och hämta mig. (a)
Jag kan avslöja att det inte är första gången det händer, om man säger så. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0