eriks visa





Har ni sett på dagns visa, barnkanalen? Det går typ fem i halv nio vissa dagar. Ingen riktigt koll på när. Och om ni inte sett, DET ÄR ETT MÅSTE!!!
Skit i alla dokusåpor och skit ni kollar på, haha. DAGENS VISA ÄR ALLT. PUNKT.
Iallafall, han ovan heter Erik (som han säger i början av videoklippet) och han är min (och Ellens) idol. Han ligger faktiskt tvåa på min "mest-betydelsefulla-personer-lista". Efter Yormar, om ni inte redan förstått det.

Tyvärr tar SVT bort klippet idag, upptäckte jag nu. Så passa på att kolla medans det finns kvar!!!
Upptäckte även (till min fasa) att de redan tagit bort vissa klipp som betyder väldigt mycket för mig. I alla fall under de lektioner jag inte orkar jobba... haha.
Jaja, det är som det är.

Men jag tycker alltså att ni borde (läs: måste) kolla på detta klipp där Erik är med.
Och när ni ändå kollar kan ni ju passa på och se alla andra också, hehe. Det skulle iaf jag göra.
Jo förresten, det finns också en liten ljushårig flicka som är med, med hängselbyxor typ. Asgullig, verkigen. Tror hon heter typ Giulia (coolstavning.se)..

Ni kollar på klippen här

Kommentarer
Postat av: Astrid

Om du vill kunna se klippen när som helst, filma på klippet när det spelas med mobilen eller kameran så kan du spara det förevigt :)

2012-02-23 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0