4 En bild på en konstig tid i ditt liv.


Jag skulle säga att den "konstigaste" tiden i mitt liv var när mitt hår stod åt alla håll. Hittade ingen bild från just den tiden, men såg väl ut ungefär som på bilden ovan.
Det var i 6:an, och det var en konstig tid just för att ingen annan hade hår som stod upp som en vägg rakt upp i luften (kan inte beskriva det bättre).
Folk sa: "- Har du kammat dig med en bomb?".. Haha, rätt roligt sagt måste jag erkänna nu, men jag brydde mig inte då. Sket verkligen fullständigt i vad folk sa och ändrade mig inte för det.

Och det, det är jag stolt över.

Så, tänk på det; Blir du inte respekterad för ditt utseensde eller annat nu, DET HAR INGEN BETYDELSE FÖR FRAMTIDEN. Jag sitter inte direkt nu och ångrar mig, tvärtom! Din Tid Kommer.









Ps. Jag är rätt stolt över det här inlägget också.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0