vårbyxor




De mest framstående byxtrenderna man kommer se i vår är utan tvekan de färgglada byxorna och jeansen med vida ben.
Jag gillar när trender kommer tillbaka sådär.. så inte allt försvinner. De färgglada byxorna påminner om 80-tal, och det skriker verkligen 70-tal om de vida byxorna, eller hur? ;)

Tänk ett vitt slappt linne instoppat till de orangea byxorna.. ursnyggt.
Och jag längtar verkligen ihjäl mig till jag kan bära vida byxor till min senapsgula polotröja, som Kenza gör här
Gaaah så snyyyggt!!!

Jaja. Men alla årstider har verkligen sina fördelar och nackdelar, både klädmessigt och icke-klädmässigt.
Enligt mig är den bästa årstiden att klä sig snyggt hösten. Jag älskar verkligen färgerna; senapsgult, mörkrött, plommonlila, orangerött, svart, grått... hur mycket som helst.
Den sämsta är lätt vintern. Jag menar, det är bara som en övergång mellan hösten och våren, klädmässigt.
Kan nån säga en typisk vinterfärg? Det skulle vara typ silver isf...

Enligt mig är detta ett väldigt intressant ämne, skulle kunna hålla på hur länge som helst. Men det ska jag ju inte... ;)

Så, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0