UKM

Imorgon är det fredag och då ska ja vara med i en lokal ungdomstävling som heter UKM (Ung Kultur Möts).
Man får vara med och visa vad man kan helt enkelt, det kan vara allt från sång och dans till fotografi. Jag tycker det är bra att såna här tävlingar görs, så att ungdomar kan få chansen att kanske utveckla eller iaf visa att de har ett intresse, och inte bara sitter framför dator osv... och om de nu gör det kanske det blir annat efter UKM, vem vet..? ;)

Jaja, jag ska iallafall visa kläder som jag sytt och även smycken. Jag kan visa allt sen på lördag eller nåt, men sålänge får ni en sneak peak på en transparent kjol jag gjorde häromdagen. :)


Kommentarer
Postat av: Astrid

Vad kul, lycka till! :)

2012-03-30 @ 08:54:59
Postat av: sv: Astrid

Tack! :D

2012-03-30 @ 09:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0