statistik

Ok. Nu ska jag inte ursäkta mig för att jag inte bloggat. Gå till Ellens mycket läsvärda inlägg här (http://ellensofiasahlberg.blogg.se/2012/april/framtidsmanniskor.html), så förstår ni varför.

Har tagit en automatisk och egentligen ofrivillig bloggpaus under påsken. Massa besök och trevligheter, så har faktiskt inte hunnit blogga.. Men nu är jag tillbaka! :D

Nu märkte jag iaf att statistiken (unika besökare) sjunkit dessa 2 dagar, vilket inte är så konstigt.
Det konstiga är dock att den ökade igen typ igår, alltså i "slutet av bloggpausen". Det borde innebära att folk inte kollar först för de "vet att jag inte bloggat". Men sen tänker de att "hon borde ha bloggat nu".
Bara en liten tanke sådär.. Haha.




Kommentarer
Postat av: william

roligt med mer besökare:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-08 @ 09:42:48
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0