torsdag 14 juni

Nu var det längesen jag bloggade här. Men som jag skrivit förut så uppdaterar jag oftare (inte ofta) på srmode.blogg.se.

Så kg kan väl berätta lite för er vad som hänt de senaste dagarna oså. Igår var det övernattning på skolan. Dock övernattade jag inte, utan var där på kvällen bara. Var sjukt trött redan då, så det var nog tur med tanke på att jag säkert hade svimmat annars (folk gick nämligen och la sig då jag vaknade)...

Men det var trevligt. Idag har vi bara städat skåpen och så, och faktiskt njutit av den sista dagen på Lindgårdsskolan. Det känns faktiskt väldigt sorgligt just nu. Jag har gått på skola i 3 år, och känner mig verkligen hemma där. Ok, hade det varit två månader kvar till sommarlovet eller nåt, hade jag såklart klagat på mat, kyla, trötthet och skoltrötthet (som vanligt alltså).

Om någon blivande sjua i närheten skulle läsa detta, så vill jag säga att jag rekommenderar Lindgårdsskolan. Kanske inte för undervisningen, även om det inte är något fel på den. Jag vill rekommendera skolan för den otroligt gemenskapen man känner. Jag tror inte det finns många skolor där man verkligen kan vara hur man vill, utan att på något sätt bli mobbad eller utanför. Tack för de här tre åren, jag kommer aldrig att glömma dem :'( (Ja, jag gråter... Nästan, iallafall)


Kommentarer
Postat av: ellen

haha, vadå tre år?

Du menar två och ett halvt?

Tänk på Spanien Sanne!

2012-06-15 @ 09:28:15
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0