Needs


Grått linne, H&M, 50 kr


Vantar (antingen senapsgula eller svarta) Monki, 60 kr/st



Mössa, Ginatricot, 59 kr

+ Den senapsgula klänningen från H&M jag skrivit om förut, 349 kr



Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle "belöna mig med ett smycke/accesoar" när jag gått klart sommarskolan?
Det har jag inte gjort än, men jag har några alternativ att välja mellan:


Ringar, H&M, 39:50 kr
Pannband, H&M, 59:50 kr
Metallarmband, Lindex, 59:50 kr
Franshalsband, JC, 119 kr
Ring, JC, 59 kr
Solglasögon, Ginatricot, 59 kr

Om någon av er läsare sett ringarna från H&M eller franshalsbandet från JC i butik, kommentera genast! :D
Hittar dom nämligen ingenstans...


Kommentarer
Postat av: Astrid :)

Jättefin blogg :)

2011-08-30 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0