"julklappar"



Här kommer bilder på "julklapparna" jag köpte till mig själv igår. Allså för pengarna jag fick i julklapp ;)

Rosa miniplattång - Siba, 139 kr (REA)
Grått linne i längre modell - Gina Tricot, 75 kr (REA)
Senapsgult (!) "gina-linne" - Gina Tricot, 50 kr (REA)
Senapsgul polotröja - Gina Tricot, 75 kr (REA)

Polotröjan har jag kollat på lääääääääänge.. den är så himla snygg. Och nu kostade den bara 75 spänn också - perfekt! Bara ett litet "problem"; Eftersom den är så populär finns den inte i så många storlekar. Snarare bara en - xs. Hm.. Den sitter lite tight (stavning), men det är det värt! ;D
(Tips på hur man kan bära den här - så sjukt snyggt med breda byxor till, inte många som vågar)

Allt detta gick iallafall på 339 kr.. verkligen fynd. Jag menar, i vanliga fall kostar ju en tröja 349 kr...
Jaja, nu har jag skrivit färdigt om det.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Henriette

Jag var också i västerås igår, och jag köpte också en polotröja. Men jag köpte en grön. Ja, det fanns bara senapsgul i xs, jag ville ha en, men jag såg ut som en gravid barbie så det blev ingen.

Postat av: Henriette

Oj, jag skrev att jag också var i Västerås, du kan ta bort ordet också! Läste det här inlägget innan jag läste att du köpt det i Stockholm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0