västerås



Verkligen skiiiiiiitfin spetsskjorta, från Monki. 150 kr kostade den på rean.
Haha, beställde ju kläder därifrån häromdagen, eftersom dom inte brukar ha nån rea i affärerna.. Och nu hade dom verkligen hur mycket på rea som HELST. Nästan hela affären ju :o


Mörkrött linne, Gina Tricot 50 kr


2 ascoola baskrar från H&M, 30 kr/st.
Dem är så sjukt coola, och kunde såklart inte bestämma vilken färg.. och Ellen ba; - Ta båda! Så då gjorde jag de.. ;) Mörkröd och senapsgul är helt klart mina favoritfärger. Hoppas jag kommer använda dem så mycket som jag vill använda dem bara.. om ni fattar :P

Det var allt! Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :)

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: jo allt sitter ju helt okej.. :D ah, jo. Konstigt.. :o



MEN GUD VAD SPETSSKJORTAN ÄR FIN :DD

2011-12-30 @ 09:54:24
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0