Beställt





Dom här två klänningarna har jag beställt från H&M idag.
Kunde inte bestämma mig, så det fick bli båda.
Den som blir bäst behåller jag, den andra får åka tillbaka.
Och i värsta fall får väl båda stanna kvar... ;)
Angående den första klänningen, så skrev jag ju ett inlägg om att den inte fanns.
Sen kollade jag igen och då plötsligt fanns den. Sen försvann den igen och nu så fanns den, i stl 38 till och med, perfekt!
Men sen försvann den också i kassan, så det fick bli 36.
INTRESSANT, jag vet. :D

Sen beställde jag två rosa kuddar också, på rean.
Dom såg jättemysiga ut, mjuka och fluffiga. :')
Dom passar nog asbra i mitt rum, eftersom det mesta är rosa, vitt och svart.
Jag ska visa bild på dom så fort blogg.se/min dator tillåter mig. Den hakar upp sig så fort jag lägger in (vissa) bilder. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0