13-En bild på mig själv för ett år sedan och vad som hänt sen dess


Jag, 10-11-2010


Jag, 10-11-2011

Bilderna ovan föreställer mig med exakt ett års mellanrum (om man ska tro bildmappen på datorn).
Då var jag i Spanien, och tydligen vid nåt fint ställe vid havet.. *saknar't*

Förändringen är väl egentligen inte så jättestor. Hårfärg och sånt är ju typ samma.
Men jag har blivit väldigt mycket mer intresserad av mode, vilket jag inte var på samma sätt då. Ändå la jag ner mer tid framför spegeln för ett år sen.. konstigt...
Jag menar, jag kunde stå timmar framför spegeln - utan att bli nöjd. Det tyder också på att mitt självförtroende stigit, och att jag mognat som person.

Då hade jag ingen speciell stil, tycker jag inte. Men jag brydde mig ändå till 1000 hur jag såg ut. Hm.
Och, erkänn att det ser ut som att det skiljer mer än bara 1år mellan bilderna? Det tycker iaf jag..


Kommentarer
Postat av: ellen

Det ser faktiskt ut att vara mer än ett år mellan :o



sv: haha det borde jag :D

2011-11-10 @ 20:09:28
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0