18-10 saker du inte visste om mig

1. Mitt fullständiga namn är Sanne Thérese Lovén Rolén (tror jag), fast Lovén räknas inte

2. "Pluppen" (´) på Therese sitter ovanför första e:t (tydligen, fick jag reda på häromdagen haha?)

3. Jag har världens bästa, men enligt många sämsta, humor (dela förstaplatsen med Ellen)

4. Jag skrattar åt allt om jag är på sånt humör (alltså oftast..)

5. Jag är alltid glad, om jag inte är ledsen

6. Jag hatar mitt hår just nu, för jag har inte fått till rätt färg...

7. ...därför har jag haft håret uppsatt ca 3 veckor i streck

8. Jag är en myrkämpe och skulle aldrig trampa på en myra

9. Jag har haft (för) kort hår

10. Orättvisor stör mig så mycket att jag kan börja gråta av dom


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: ja, men det är ju en talang.



Yay, delad förstaplats!

2011-11-16 @ 21:10:37
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0