5-Mina bra/dåliga sidor

Jag tänker främst på egenskaper, och några av de egenskaper jag har som är bra är att jag är snäll, omtänksam och positiv. Sen är jag nästan alltid glad. Seriöst, jag är alltid glad innerst inne - det är bara det att vissa saker gör mig irriterad, och när jag väl blir irriterad så blir jag det på riktigt. Annars är jag alltid glad :)

En av mina dåliga sidor kanske kan vara att jag är ganska lat. Asså, inte typ "sitta-inne-vid-TVn-och-glo-lat", men när det gäller t ex skolan är jag definitivt lat. Jag har höga ambitioner, men jag lägger inte ner tillräckligt med tid. Som tur är har jag ganska lätt för mig i skolan så det löser sig väldigt bra, ändå. ;)
Sen tycker jag inte att man ska fokusera mer på sina negativa egenskaper - skit i dom! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0