6-I min handväska



Ja, detta är det som oftast finns i min handväska.

Borste - jag kan seriöst inte leva utan minst en borste i väskan :o
Tuggummin - just nu Extra´s Lemon Lime, men de är slut! :( (kan faktiskt inte rekommenderas eftersom de, bokstavligt talat, smälter i munnen..)
Gammal bussbiljett
USB-minne
- till skolan, jag lovar - jag är ingen "datanörd", och inte så teknisk heller för den delen (a)
Gamla tuggummipapper - nånstans ska man väl "slänga" dem...
Plånbok
iPod
- om den inte är slut på batteri, som nu tillexempel..
Hårsnodd - alltid bra att ha med sig.
Hörlurar - till min mobil.
Småmynt - enkronor, femmor.. you name it! (som en viss person brukar säga, Ellen du vet vad jag pratar om)
Mobilen - behöver jag säga mer? Ett fåtal gånger har jag glömt mobilen av misstag, och de gångerna vill jag inte tänka på.. usch! ;)


Kommentarer
Postat av: ellen

YOU NAME IT :D



En viss person.

2011-11-03 @ 20:11:38
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0