Mode-testet

Nu gör jag om det här testet, bara för jag är sjuk och har tråkigt.


Beskriv din stil med 3 ord. Trendig, färglös och snygg ;)

Vad innebär mode för dig? ALLT! Haha, det innebär iallafall ett stort intresse för mig.

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Monki och H&M (kläder), Skopunkten (skor) och JFR (smycken)

Shoppar du second hand? Nej, aldrig. Tyvärr..

Vilken är din favoritdesigner? Desginer? Jag tror jag svarade "Jag :D" förra gången så jag får väl göra det nu också..

Vad är din favorit i höst? Det blir så mycket så jag får skriva i kategorier ;) Färgerna är mörkröd, senapsgul och beige. Smycken: Stela halsband och såklart fjädrar och kors. Kläder: Stora myciga koftor och stickade tubhalsukar i härliga färger. Skor: Kängor och Converse.

Hur mycket shoppar du för i månaden? Mycket. Men jag gör iallafall upp en budget, så jag håller koll. ;) Kan skriva om det i nåt inlägg sen om ni vill..

Dyraste plagget respektive billigaste? Dyraste som jag köpt måste nog fortfarande vara mina Converse (700 kr) och billigaste kanske nåt linne jag köpt för typ 30 kr..?

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Eftersom jag om tio år är 25 år gammal, och antagligen jobbar eller iallafall tjänar pengar på nåt sätt, antar jag att jag kommer kunna shoppa MER ;D

Brukar du tröstshoppa? Nej. Hm, nej.

Högklackat eller lågklackat? Det är inte ofta man ser mig i högklackade skor så lågklackat ftw!! :D

Vilken är din drömväska? ÅÅH; En stor brun väska med lång rem, med massor av fransar... och kanske nån fjäder eller två ;)

Vilket blir ditt nästa köp? Antagligen lite julklappar, och kanske en ring från jfr.

Vilka är dina stilikoner? Jag gillar typ Kenzas stil. Annars är det "vanliga människor", alltså "okändisar" man ser på stan som klär sig fint. Amanda P i Idol har fin stil också tycker jag (iallfall på scenen)..

Favoritplagg just nu? Hm.. min senapsgula t-shirt från Monki kanske. Eller mina svarta Cheap Monday-jeans, eftersom jag använder dom typ jämt.. Oops

Favoritaccessoarer? Mitt nya stela fjäderhalsband ÄLSKAR jag. Och kommer förmodligen ÄLSKA halsduken jag håller på o stickar, den är "snart" klar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0