new in






Lite nytt på senaste tiden :)

Hårnålarna och läppstiftet fick jag av mamma som kom hem från Spanien igår, tack! Jag har adrig sett så konstiga hårnålar, de är helt raka? Haha.. Och har lääänge gått och suktat efter ett rött läpstift, nu har jag ett! Lite läskigt att måla första gången när man inte vet alls om det passar på en - men det gjorde det faktiskt! Riktigt fint vart det. (Nej, jag går inte runt med knallröda läppar just nu, bara lite) ;)
 
Vantarna köpte jag häromdagen, inne på Gina Tricot. Hade nämligen inga vantar och insåg plötsligt att det var november.. smart.


Kommentarer
Postat av: Felicia

jag älskar att höra vad folk har för olika åsikter. Så nu undrar jag hur just DU tycker att en bra blogg är! :)

2011-11-13 @ 18:40:43
URL: http://Fotokobran.se
Postat av: ellen

sv: jag vet :(



ja, sedan när du blivit sjuk igen kommer du smitta mig. Det är som en ond cirkel. HAHA :D

2011-11-13 @ 19:25:13
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0