17-Det här saknar jag


Sofie i typ 5:an?


Ellen i 5/6:an


Jag en julafton hos Farmor


Kommer du ihåg den, Sofie? Jukkasjärvi? HAHAHAHA :D


Typ halva Elina halva Ellen? haha




Ellen och Sofie i 7:an


Sofie.. saknar dig<3


Smulan, kani'n.. <3


HAHA, Ellen i typ 5:an?
 :D


HAHAHA jag och Sofie.. gu' va' ful jag va' :o


Haha Julia är ute och springer.. tror vi typ sa att hon fick Spunk (en sjukdom för er som inte visste) på fredagar när vi hade idrott, och sprang runt i cirklar.. Vi hade förresten en spunkdag allihopa på den tiden, en var. HAHAHA saknar't!


Åååh, Elina!!  6:an tror jag..

Jaja, skulle kunna sitta och bläddra gamla bilder hurlängesomhelst!!
Egentligen saknar jag inte den tiden, asså skulle nog inte vilja åka tillbaka.. man var ju så liten och omogen ^^
Men, måste säga att jag verkligen saknar hur kul man hade då, på ett annat sätt. Man var liksom liten och visste inte så mycket. Å. Ja, liten var ordet.

Och saknar alla också, asmycket! Sofie, Elina, alla, vart tog dom vägen? :o
Å jag älskar känslan man hade då, typ; allt löser sig, det blir bra.. man hade verkligen inga bekymmer!

Så ja, på sätt och vis saknar jag denna tid oändligt mycket.
- Den gamla goda tiden.


Kommentarer
Postat av: ellen

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ



ååå



ÅÅÅ.



Men jag gick i 6:an hela tiden, var ju blond hela femman :)

2011-11-15 @ 21:19:45
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: HAHAHA. VI VAR JÄTTEJÄTTEPYTTEJÄTTEMYCKETJÄTTE SMÅ!

2011-11-16 @ 07:31:52
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0