x4





Asså, shit. Vill jag börja med att skriva.
Därför att idag slutade jag 13.10, vilket innebär att jag var hemma typ kvart i två, whaaat?!
Jag menar, kommer ju ALLTID hem när klockan är halv sex och det är bäcksvart (stavning)..

Iallafall, min "asså, shit"-kommentar beror på att nu när jag kom hem så tidigt, han jag helt plötsligt göra hur mycket som helst.
Har vart på pianolektion, pluggat spanska, spelat piano hemma, tittat TV, bakat OCH skissat på nya designer. Herregud..

Skisserna vart ganska bra tycker jag, har sån himla lust att sy nu. Men har inget tyg, som vanligt.. :(

Vad tycker ni om skisserna? :)


Kommentarer
Postat av: ellen

vi borde köpa tyg någon gång, jag vill också kunna sy..



och dina skisser är fina som vanligt :D

2011-11-24 @ 22:03:55
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0