New In







Detta införskaffades i måndags då jag var i Västerås och kollade på bio. Hann som ni ser även med lite shopping, haha. Filmen var bra förövrigt, såg Svensson Svensson - har ni sett den? :)

Till saken - koftan kommer ifrån H&M och kostade 99 kr, klänningen köpte jag på rean inne på Gina Tricot, 99 kr och ringarna kommer också från H&M, 39:50 kostade de.

Jag ääälskar seriöst klänningen.
Det jag gillar mest är färgen och det skitsnygga snittet (hur säger man?) i nederkanten, som ni ser på den sista klänningbilden. Det jag inte gillar är det fula bältet som hängde med, har redan ett sånt från en annan klänning från Gina Tricot, haha. Alltså, bältet i sig är inte så fult, det är bara snyggare att bära klänningen utan bältet. ;)
Tänker nog ha den på julavslutningen, om det inte blir fööör kallt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0