piano

Har suttit och spelat piano hela kvällen. Just nu spelar jag "The Scientist" med Coldplay, "On the Floor" med Jennifer Lopez (?) och håller nu på att lära mig själv "Warning Sign" med Coldplay. Det går ju sådär.
Men jag har iallafall besstämt mig för att göra ett youtube-konto och lägga upp typ "lär dig spela-videor" där, för att sen kunna lägga upp dom här på bloggen.. smart va?! För visst måste man lägga upp allt där innan man kan lägga ut videos på en blogg t ex? Haha, jag är inte så teknisk. Och ush vilket tråkigt inlägg utan bilder, men sånt får man stå ut med ibland.
:)


Kommentarer
Postat av: ellen

oh vad coolt det där med youtube, smart :D

2011-10-18 @ 20:12:07
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0