James Blunt



Sitter här och lyssnar på James Blunt och spelar piano, typ. :)
Försöker lära mig spela The Scientist, Coldplay. Det går sådär.. Någon som vet vart det finns bra pianonoter/ackord på internet? (a)
Iallafall, om ni inte brukar lyssna på James Blunt så tänkte jag ge er några tips på låtar från hans album :) För det är verkligen värt att lyssna på, båda albumen som jag har (han har gjort flera) är verkligen sjukt bra, alla låtar!
Men här kommer de tre bästa enligt mig. ;)


Some Kind Of Trouble

Bästa låtarna enligt mig:

Dangerous
No Tears (älskar introt!)
I´ll Be Your Man

(Stay the night är såklart också bra, men liiite uttjatad..)


Back To Bedlam

Bästa låtarna enligt mig:

High
Wisemen
So Long, Jimmy

Och sen måste jag tipsa om 1973 från albumet All The Lost Souls. Gaaah, asså jag älskar James Blunt. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0