Pucko



Detta var min algätare (tror jag att de heter?) för nåt år sedan.
Var dock tvungen att göra mig av med honom när jag gjorde mig av med akvariet. Tyvärr..
Pucko heter han och är världens bäst fisk, så ni vet det.
Detta inlägg skriver jag för att om, om, han skulle vara... död (blir tårögd av att tänka tanken..) så vill jag hedra honom. För den fina fisk han var och för att han allid gjorde mig glad när jag kom hem och såg honom sitta på glaset. Och för att inte tala om när jag köpte honom, så himla söt. Han var ungefär 2-3 cm lång bara, inte för att jag mätte honom.. (a)
om du nu är i fiskhimlen, Pucko, så ska du veta att du var världens bästa fisk och att du finns i mitt hjärta.
Jag saknar dig! (Jag måste bara nämna att om du lever så gäller samma sak ändå)
R.I.P Pucko


Kommentarer
Postat av: Henriette

Sanne, om Pucko är i fiskhimlen, så är det världens bästa himmel. :)

Postat av: ellen

naw, Pucko..



Men tänk på Svage Sven då!

2011-09-02 @ 17:31:10
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0