so put your hearts in the air, put your hearts in the, put your hearts in the air



(Jag har haft Hearts In The Air - Eric Saade på huvudet heeeeeela dagen, efter att den spelades på radion i bussen imorse - SUCK.)

Jag funderar på att köpa någon annan kofta istället för pippikoftan från Gina Tricot.. :)
Vill ju egentligen ha en riktigt stor och mysig kofta nu till hösten, och då vill jag helst att den ska vara enfärgad kom jag på (eftersom det är lättare att matcha).
Så, dessa fina koftor hittade jag på Monkis hemsida, och de kostar 300 kr/st.
Den övre modellen finns även i svart, och den undre finns i vitt.. Men det är dessa jag gillar bäst - inser att det kommer bli minst sagt svårt att bestämma sig, så...

Vilken tycker ni är finast?


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: Klart det är gjort i photoshop och typ ja! :DD

2011-09-21 @ 20:23:02
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0