hello

Tagit en liten ofrivillig paus här på bloggen. Har verkligen inget vettigt att skriva om just nu känner jag... Men har iaf lite idéer på g. Tänkte kanske börja ta dagensoutfit-bilder utomhus, för att det ska bli lite finare osv :)
Låter det bra?

Så länge ska jag försöka hålla bloggen uppdaterad i någon form (även om det jag skriver är fullkomligt ointressant) ;)


PS: bilder från busskalaset kommer. Jag fotade dock med min iPhone, så inte världens bästa kvalitet + att jag har vissa problem med att ladda upp dem. Tänkte även visa lite presenter som jag fick :) Kanske imorgon...

PS II: gissa vad jag gjort idag, förresten?
Jo, jag har KÖRT BIL! Det trodde ni inte va..? ;)
Det var iaf askul!! :D



Nu måste jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0