hunger games



Igår var jag och såg Hunger Games med Ellen.
Och jag säger bara en sak; Herregud.

Helt seriöst, det var den bästa film jag sett (bortsätt från Nalle Puh, så klart!).
Håller på och läser boken, men det vetesjutton om inte filmen var bättre.
Och den var ganska olik boken också, det var nog de små detaljerna som gjorde att jag fastnade mer för filmen tror jag.

Iallafall är jag nästan förvånad att jag ens överlevde slutet, när det var som mest spännande. Mitt hjärta gick verkligen på högvarv, haha! Så sjuuukt spännande. Man kunde verkligen leva sig in i filmen, det gjorde jag iallafall.

Ska nog egentligen inte berätta så mycket om handlingen. Men denna film måste helt enkelt ses. Jag brukar i vanliga fall inte gilla att kolla på film, har bara tyckt om Nalle Puh typ tidigare. Men igår vände nog den saken kan jag säga.
Så vare sig ni vill eller inte; SE DEN!!! :D




Nu måste jag fortsätta med det där förb*skade NO-arbetet. Har aldrig varit med om en så tråkig uppgift. Det handlar om typ meteorologi (kan inte stava ordet, och definitivt inte uttala det) och väder och sånt. Vi har ju inte ens haft ngn genomgång, kräver dom att man ska kunna skiten? Ja, tydligen.
 SKIIIIIIIIIIIIIITROLIGT (inte).

Kommentarer
Postat av: ellen

haha jag ska också börja med noskiten nu! har inte kommit längre än vad jag kom i skolan.. haha!

2012-04-02 @ 12:34:43
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: ofta du är klar? omg.

Jag har inte börjat än.. :(



ja, jag tycker detta var dåligt gjort av Linda, att inte ge oss någon genomgång

2012-04-02 @ 16:05:18
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: Astrid

Ja, filmen var sjukt bra men böckerna äger också :)

Vem tycker du var snyggast, Peeta eller Gale? ;)

2012-04-03 @ 14:40:22
Postat av: Svar till Astrid

Ja, jag såg dig där men hann aldrig säga hej :)) har du läst alla böckerna? Jag har läst den första, och ja den är också bra. Men tycker nästan filmen är lite bättre...

Vem som är snyggast? Gale, helt klart ;)

2012-04-07 @ 09:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0