grym låt



Jag brukar vanligtvis vara lite emot såna låtar som spelas på radio stup i kvarten (haha).
De blir lätt uttjatade + att de låtarna som spelas på radion (oftast) är såna som är av halvkass kvalitet och samma rytm och melodi som alla andra halvkassa radiolåtar, om ni fattar..? ;)

MEN. Det finns faktiskt några undantag, enligt mig. Denna låt (lyssna ovan) spelades hela tiden typ förra sommaren, men den är fortfarande G R Y M. Jag vet egentligen inte varför jag tycker det. Jag bara älskar den.
Helt klart en av de bästa halvkassa radiolåtarna på lääänge. HELT klart.

Sen gillar jag inte heller att man säger att "musiken var bättre förr". För okej, i de flesta fall kanske den var det. Men vilka är det som säger så då? Jo, våra föräldrar som är födda på 60-talet. -.-

Jaja. Denna låt är iallafall G R Y M. Har jag sagt det? Inte dålig alltså, grym. Sjukt himla jättemycket grym. Sa jag att den var grym? ;) Hahaha...

Love The Way You Lie

Kommentarer
Postat av: ellen

jag hoppas det är lite ironi i detta inlägg. Helt seriöst Sanne, nu tappade jag all min respekt för din musiksmak.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugh.

HAHAHAH nej då. Men helt seriöst?!?!?!?!?!?!

Din musik kan ta och slänga sig någonstans.

2012-02-21 @ 21:23:51
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0