modeåret 2011, del 2

Här kommer resten av året, juli-december!



Outfit i juli, med en topp jag sytt själv (spets på baksidan)





Det var här min 'fjäder/fransar/långklännings-period' kom igång..

augusti



Långklänning o fjädrar...

september

mysiga koftor...


fransar...

oktober


Här hade jag gjort en misslyckad hårfärgning, så gick runt med en fläta (löshår) typ 1 månad.......

november

Exakt samma outfit som den i september.. haha


Hade mina earcuffs hela tiden..

december

Denna klänning hade jag både på skolavslutningen och julafton (bilden är tagen vid ett annat tillfälle)




De två sista bilderna är tagna i januari, men de får vara med ändå tycker jag :)

Så, det var det var mitt "klädår" 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0