modeåret 2011, del 1

Eftersom ämnet på min blogg trots allt är mode o kläder, tänker jag göra en liten sammanfattning av outfits osv från 2011, istället för händelser (som alla andra gör..)
Börjar med januari-juni så kommer resten i ett annat inlägg :)

Observera att jag inte var så modeintresserad i början av året, så det är rätt kul att se skillnader (iallafall för mig), haha. Hade inte riktigt hittat min stil än..
+ Att jag började fota med kamera först när jag började blogga (vilket var i somras), därav kvaliteten... ;)

januari

Tror inte jag har nån mer bild från januari på den här datorn.. Jaja, den här är tagen i skolan iallafall. Jag ser jätteliten ut! :o Och hade jag haft sådär långt hår påriktigt, hade det räckt ner till fötterna nu, haha.. nej, men det är löshår ;)

februari

Den där tröjan hade jag sytt själv *stolt*.. haha. Då var jag nog ganska stolt...


adidas....... och juste, den hade jag också sytt om. Var nog mer intresserad av att sy än av själva modet och resultatet, som det ser ut ;)


Åh, den här tyckte jag var asfin kommer jag ihåg.. haha!

mars

Lekte med mobileffekter och provade vårkläder, kommer jag ihåg. Det dröjde ju ett tag innan snön gick bort, så jag tjuvstartade framför spegeln ;)

april

En apriloutfit, tror jag. Skulle klassa den som 'helt vanlig tråkig 8:onde-klass ser ut som alla andra' - outfit. Jag skulle alsrig klä mig sådär idag, men skulle heller aldrig klä mig som jag gör idag, då.... om ni fattar vad jag menar. Man förändras ju hela tiden.

maj

fråga mig inte varför jag bara har en sko på mig..

Det var nog här, i maj, som jag började få den klädstil jag har idag. Började även ha mittbena här, ett klart tecken på förändring ;) 

juni

Skolavslutnings-outfiten, Spetsklänning och rosa Converse.

Sådärja! Senare kommer del 2, vilken kommer innehålla mycket snyggare outfits enligt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0