jeansjacka


ignorera min fina pyjamas under..

Jag har gått runt och letat efter en jeansjacka huuuuur länge som helst, känns det som.
Vill ha en som är over-size och lite sliten.. men hittar ingen. Tips någon? :)

Iallafall så provade jag min gamla jeansjacka som jag tycker är för liten + sitter för tight. Men nu när jag provade den var det faktiskt inte farligt. Kanske kan jag använda den sålänge, tills jag hittar en.
Den är faktiskt ganska fin tillochmed, nu när jag tänker efter lite. Det kanske jag borde göra oftare. Tänka efter, alltså..

Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: ellen

den är faktiskt fin ju!



men jag har inga pengar på mobilen så kunde inte svara. men å! vad tråkigt.. men rätt så komiskt: jag tänkte också stanna hemma idag, mår inte heller så bra. Men nu är jag här ändå, för jag tyckte det skulle vara elakt att vara hemma.. :)

2012-03-26 @ 08:45:08
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: ja, jag vet! nu är det verkligen vår, fast idag är det ju kallt :(



ja, jag hoppas du blir frisk. Imorgon är ju sista syslöjdslektionen också.. :)

2012-03-26 @ 10:02:17
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0