hallå

Hur står det till?
Jag är fortfarande ganska trött efter igår, då våran spelklubb träffades för att spela spel, hihi. Askul! :D

På tal om inget, jag har funderat ett tag på att göra om denna blogg till en "modeblogg", och alltså bara "skriva" om mode.. Fast då blir det mest bilder tror jag.
Men sen kom Ellen på att jag kan starta en NY modeblogg. Så det kommer jag förmodligen göra inom kort. Säger till när den är klar! :)

Nu ska jag snart gå ut och njuta av det fina (?) vädret. Det gäller att passa på!


Kommentarer
Postat av: Linnea Isabelle

(sent svar)

Men hej! (det är Linnea från 8an, hehe) Tack så himlans för det du skrev! :)

Och vilken fin blogg du har, du är ju jätteduktig på att sy kläder, jämför med mig som knappt kan starta en symaskin, haha! :)

2012-05-13 @ 13:25:05
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0