news

Nu har jag gjort två nya bloggar! Eller, snarare en, men den ena är en så kallad "underblogg" till den andra.
På den "SR mode" ska jag blogga om mode, trender och bland annat lägga upp outfits. Sedan har jag "döpt" min design/mitt klädmärke till "The Sign", vilket jag tyckte var lite lagom smart, haha. (The Sign = Design, för er som inte fattar) :D

Än så länge har jag bara fixat utseendet på bloggen lite snabbt, men ska fixa mer sen och även börja blogga, såklart.

KLICKA PÅ BILDERNA UNDER FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGARNA!






Kommentarer
Postat av: ellen

å vad coolt! :D

vi borde ha fotografering någon dag kanske, till dina bloggar alltså... :D

2012-05-23 @ 21:02:45
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0