sofia-britt

Jag skäms.
Min husfluga, Sofia-Britt, som jag hittade under friluftsdagen den 14/2 i år, hade sin tre månaders dödsdag igår. Då hade jag bestämt mig för att gå ut till hennes grav (i trädgården) tre gånger, en för mars, en för april och en för maj då jag sorgligt nog glömt alla gångerna.

Och vad gör jag igår? Jo, jag glömmer att gå ut, över huvudtaget.
Det är inte klokt vad jag skäms just nu.
Men jag vill iaf tillägna detta inlägg Sofia-Britt som någon slags kompensation... :(





Kommentarer
Postat av: Astrid

Du får fira hennes fjärde dödsdag nästa månad och gå ut fyra gånger till hennes grav :)

2012-05-15 @ 21:43:27
Postat av: ellen

hallå! jag har ju inga pengar på min mobil så kan inte smsa, men jag är sjuk idag och kommer inte.. :(

2012-05-16 @ 07:23:32
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: Svar: Astrid

Ja, jag får väl göra det :)

2012-05-16 @ 09:58:47
Postat av: ellen

sv: jag vet :(

2012-05-16 @ 12:15:31
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0