Converse All Star









Idag var jag i Västerås och köpte dessa Converse som jag funderat över lääänge nu. :) (lång mening)
Så nu står de här i mitt rum, jippiiie! Som ni ser är det de såkallade (av mig iaf) "standardconversen" - Vita med blåa och röda detaljer.
Förresten, kolla in sista bilden, hahahahah dom ser asfula ut framifrån ville bara säga det. :)
Om ni undrar varför jag inte lägger upp några nya kläder framöver så beror det på att jag från och med nu kommer att ha "köpstopp". Ni med fler hjärnceller än 1 förstår att det betyder att jag inte kommer handla kläder på ett tag.
Wish me luck! ;D

Köpte med mig fyra par strumpor också, Ginatricot, som jag beställde förut men som aldrig kom fram...





Jag tycker dom är söta. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0