dagens

slösar bort lite av min dyrbara tid..

Dagens låt: Princess of China - Coldplay, som vanligt..
Dagens dusch: Ö.. va? :D
Dagens frisyr: Platt, långt, utsläppt, mittbena.
Dagens smink: Foundation, puder, mascara.. känns som jag glömde nåt, men jaja..
Dagens händelse: Västerås. Har inte gjort nåt annat.
Dagens planer: SOVA :D Nej, men jo.. haha.
Dagens vill ha: Coldplays nya album!!!!!!!!!
Dagens saknad: Hm.. Tomten?
Dagens drog: Knäckebröd :D
Dagens tråkigaste: Bussresan hem från Fagersta....
Dagens finaste: Svårt.. knäckebröd? :D
Dagens måste: Tvätta håret...
Dagens dricka: Bonaqua (stavning), dock grymt besviken då den innehöll FÖR mycket kolsyra.... :@
Dagens köp: Kläder.. visar i senare inlägg! :D
Dagens mat: Knäckebröd, risifrutti, mer knäckebröd och typ chili con carne?
Dagens sjuka: Min och Ellens tajming? ;P
Dagens kärlek: Min nya spetsskjorta!!! visar sen.
Dagens mående: Nästan jättejättebra :D

Kommentarer
Postat av: ellen

knäckebröd är en fin drog.

2011-12-30 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0